Rupesi miettimään, miten Sakke reagoi uusiin ihmisiin.
  • Aluksi sitä ei kiinnostanut pätkääkään muut ihmiset. Täydellinen tilanne, jos ei aio mitään koskaan harrastaa.
  • Aika äkkiä selvisi, että ihmiset on lähtökotaisesti pahoja, jos ne kiinnittää jotain huomiota. Antaa huutaa vaan keuhkojen pohjasta. Ei se käsi ja makkara siitä katoa. Kun on vartin huutanut, maistuu jo makkarakin. Se ei huutamalla katoa, eikä siitä ollut mitään vaaraa. Sisätiloissa kaikki on kiinnostavia!
  • Agilityssä makkaraa syötti jossain vaiheessa muutkin kuin minä. Ei mennyt pitkään, kun ohjaajakin oli maailman ihanin ihminen!
  • Mutsia rakasti jostain syystä heti ekalla tapaamisella ja nykyään tutustuu omatoimisesti kaikkiin, jotka malttaa ollaa tekemättä mitään. 
  • Kaikki on kiinnostavia, jos saan kirmailla vapaana. Ehkä mä vielä joskus luotan paikalla ollessakin, mutta eka mun pitää opetella jälkimmäinen.Mä en oikein jaksa istua tai maata...
Mut mä otin tänään kapulan suuhun ekan kerran! Eli hampaiden väliin, kun mami väkisin tunki. Melkein sekuntin pidin sitä purukaluston välissä vaan mamin mieliksi ja pudotin välittömästi.