No saatiinpahan tulos kuitenkin! Virheet tuli heti alussa. 2 aidan jälkeen oli u-muotoinen putki ja siitä tuli 2 kieltoa heti peräkkäin. No mä tiesin jo rataan tutustumisessa, että 2 putkea yhdellä radalla koituu meidän kohtaloksi. Kolmannella komennolla meni putkeen ja sen jälkeen meni ihan hyvin. Perinteisesti hukkasin koiran muutamaan otteeseen. Sillä on paha tapa hiippailla mun selän takana ja mä hätäännyn, kun en tiedä, missä se on. Empä olis uskonut kesällä koiraa riman yli houkutellessa, että se 3 kuukauden päästä loikkii 15 esteen radan.

Sijoituksesta ei ole mitään hajua. Selvinnee joskus tuloksista, kun kaikki kokoluokat on koottu. Ei sillä sijoituksella niin väliä, eikä se taida kovin kummoinen olla.

Mä en tiedä, mitä mä aina söhlään putkella, kun koira kääntyy helposti takaisin. Todella hidasta köpötystähän se taas oli. Mutta ei se onneksi karkaile väärille esteille, mikä näyttäisi olevan suurempi ongelma useimmille. Piirtelin radan ulkomuistista ja mittasuhteet ei pidä paikkaansa. Tollaselta se suunnilleen näytti:

jatinmollit14092008.jpg