Taas mietin, miten mä oon saanut aikani kulumaan ennen elukoita. Ja miten mä oon keneenkään tässä kaupungissa tutustunut niiden  vuoden aikana, kun karvasia kavereita ei ollut, varsinkaan koiria.

Perjantai meni yhden koiratutun synttäreillä. Oli tosi kiva jauhaa tuntikausia koirajuttuja ilman pelkoo vastapuolen kyllästymisestä. Eilen oltiin Pöksyn kanssa kahdestaan ystäväni luona ja tänään olin taas yhden koiratutun synttäreillä. Mä en nykyään enää nääkään muita kuin koiraharrastajia :D

Illalla suunnittelin, että aamulla käyn Saken kanssa treenaamassa ulkona. No kävimpä tosiaan... Heräsin 14.15 iltapäivällä. Synttäreiden jälkeen olikin jo niin pimeetä, ettei tuolla metässä mitään nää.

Tekis kauheesti mieli tilata Mujusen toko-kirja, mutta se on hirveen kallis. Perjantain synttäreillä sitä selailin ja se olis todella hyödyllinen tämmöselle aloittelijalle, joka ei tiedä, miten aloittaa minkäkin asian opettelu. Muuten voisin töissä kopioida koko kirjan, mutta se on hankalan mallinen ja liimaukset taitaa pettää, jos kopiokoneeseen painan.